Laatste hand aan dummy Nrc.next
De redactie van nrc.next legt de laatste hand aan de dummy van de nieuwe ochtendtabloid, die medio maart verschijnt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De nieuwe editie van NRC Handelsblad, oplage 50.000 stuks, richt zich op jonge hogeropgeleiden (25-34 jaar) en komt maandag tot en met vrijdag uit. De krant, die in de losse verkoop 1 euro gaat kosten, bestaat voor tweederde uit (bewerkte) kopij van NRC Handelsblad.
Nrc.next is de eerste grote lancering van PCM onder Apax, de investeringsmaatschappij die het krantenconcern vorig jaar overnam.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Hans Nijenhuis en Gijsbert van Es houden ondertussen een weblog bij over de totstandkoming van nrc.next.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid