Overslaan en naar de inhoud gaan

Korsten en Jansen beginnen Nothing

Bas Korsten en Michael Jansen beginnen het nieuwe bedrijf Nothing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op de tijdelijke website staat dat het bedrijf gespecialiseerd is in ‘commercial creativity’. Inhoudelijk willen de creatieven nog niets kwijt omdat ze pas per januari officieel beginnen, maar de term impliceert volgens Korsten dat het bedrijf breder is georienteerd dan alleen reclame. Over het feit of er nog een andere partner bij Nothing is betrokken, is niets bekend.

related partner content for mobile comes here

Korsten en Jansen vertrokken eerder dit jaar bij Selmore, het bureau dat zij vier jaar geleden oprichtten met Poppe van Pelt, Diederick Hillenius en Otto van der Harst. De afhandeling nam naar verluid maandenlang in beslag. Voor Selmore waren Korsten en Jansen creatief directeur bij DDB Amsterdam. Zij behoren tot de meestbekroonde teams van Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in