Overslaan en naar de inhoud gaan

Vijverberg en Weisz Blanchetta beginnen SuperHeroes

Rogier Vijverberg en Django Weisz Blanchetta (beide ex-Qi) zijn SuperHeroes begonnen, een creative digital agency.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het ontwikkelt interactieve campagnes voor A-merken en specialiseert zich tevens op het gebied van onine video advertising. Weisz Blanchetta: 'SuperHeroes wil een creatieve online hotshop zijn. We gaan veel samenwerken met creatieven en kunstenaars uit verschillende disciplines om vernieuwende online projecten te doen.' Hiertoe wordt onder meer een intensieve samenwerking aangegaan met de Rotterdamse 'creatieve supermarkt' ShopAround.

related partner content for mobile comes here

Rondom online video advertising heeft SuperHeroes uitgesproken ideeën. Rogier Vijverberg: 'De online videoconsumptie groeit waanzinnig maar adverteerders missen vooralsnog de boot. Online video advertising is niet eenvoudigweg filmpjes uitzenden. Dat kan veel spannender, interactiever en effectiever'.

Het bureau is al drie maanden aan de slag en bestaat inmiddels uit vijf man. Er wordt al gewerkt aan opdrachten voor onder meer Vodafone, Citroën en Yakult.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in