Vijverberg en Weisz Blanchetta beginnen SuperHeroes
Het bureau ontwikkelt interactieve campagnes voor A-merken en specialiseert zich tevens op het gebied van onine video advertising. Weisz Blanchetta: 'SuperHeroes wil een creatieve online hotshop zijn. We gaan veel samenwerken met creatieven en kunstenaars uit verschillende disciplines om vernieuwende online projecten te doen.' Hiertoe wordt onder meer een intensieve samenwerking aangegaan met de Rotterdamse 'creatieve supermarkt' ShopAround.
Rondom online video advertising heeft SuperHeroes uitgesproken ideeën. Rogier Vijverberg: 'De online videoconsumptie groeit waanzinnig maar adverteerders missen vooralsnog de boot. Online video advertising is niet eenvoudigweg filmpjes uitzenden. Dat kan veel spannender, interactiever en effectiever'.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaHet bureau is al drie maanden aan de slag en bestaat inmiddels uit vijf man. Er wordt al gewerkt aan opdrachten voor onder meer Vodafone, Citroën en Yakult.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid