Overslaan en naar de inhoud gaan

Klicks opvolger Van der Pal bij Grey

Martin van der Pal (57) stapt na 24 jaar op bij de Grey Communications Group in Nederland en is opgevolgd door de pas zes maanden aan het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Die executive board van de Grey Communications Group in Nederland bestaat verder uit Balou van de Ven, managing director van GCI Holland, Sidney Beesemer, managing director van TBK/G2; en Kees Groot, managing director van MediaCom. Klicks blijft direct verantwoordelijk voor de reclamedivisie en wordt belast met ‘het vernieuwen van de creatieve focus en het realiseren van verdere groei bij het Amsterdamse bureau’. Dat meldt Grey.

related partner content for mobile comes here

Adviserende rol
Van der Pal slaat een nieuwe weg in en richt zich op andere interesses, aldus het persbericht. ‘’Van der Pal is de architect achter het geïntegreerde zakelijke communicatiemodel van GreyCells. Hij heeft een actieve rol in deNederlandse reclamewereld en is verantwoordelijk voor de acceptatie van de prestigeuze Effie-awards.’

Van der Palm zal de komende maanden nog een adviserende rol blijven vervullen om zo een soepele overgang te garanderen.

Van der Pal zelf: ‘Anderhalf jaar geleden zijn we begonnen met de reorganisatie van GreyCells met als doel een flexibele en effectieve communicatie business neer te zetten in Nederland. Ik laat Grey in goede handen achter en heb het volste vertrouwen in het huidige team.’

Klicks komt van InsideOut Brand Communications waarvan hij managing director was. Vóór InsideOut werkte hij onder andere voor TBWA/Campaign Company en de BBDO Group.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in