
In Nieuw-Zeeland konden mensen via een Facebook-actie van KFC een heuse geurkaars winnen die de geur van een gefrituurde kip afgeeft.
Ze konden hem winnen als ze met een goed idee kwamen voor een ander geurproduct dat KFC zou kunnen maken.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPSuggesties voor KFC-producten waren onder andere postzegels, riem en lipbalsem.
De posting heeft inmmiddels zo'n 16.000 reacties opgeleverd.
De postzegel-bedenker heeft in ieder geval al een kaars gewonnen.
Zonnebrandcrème
Eerder dit jaar konden Amerikaanse consumenten al zonnebrandcrème met de geur van gefrituurde kip kopen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee