Overslaan en naar de inhoud gaan

Keurmerk Thuiswinkel Waarborg steeds bekender

Steeds meer consumenten kennen het keurmerk Thuiswinkel Waarborg voor winkelen op afstand.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nadat het logo is getoond herkent 82 procent het keurmerk van de belangenvereniging . In 2005 was dit nog 50 procent, zo blijkt uit onderzoek van TNS Nipo.

related partner content for mobile comes here

Ruim zes op de tien mensen (63 procent) weet dat er een keurmerk is voor winkelen via internet, catalogus of de post. Van deze groep noemt 8 procent spontaan het Thuiswinkel Waarborg. Bijna de helft (48 procent) herkent het keurmerk na het lezen van de naam en 82 procent is bekend met het keurmerk bij het tonen van het logo.

Consumenten associëren het keurmerk ook met veiligheid (23 procent) en betrouwbaarheid (21 procent), de belangrijkste doelen van Thuiswinkel Waarborg.

Bron: ANP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in