
Nadat het logo is getoond herkent 82 procent het keurmerk van de belangenvereniging Thuiswinkel.org. In 2005 was dit nog 50 procent, zo blijkt uit onderzoek van TNS Nipo.
Ruim zes op de tien mensen (63 procent) weet dat er een keurmerk is voor winkelen via internet, catalogus of de post. Van deze groep noemt 8 procent spontaan het Thuiswinkel Waarborg. Bijna de helft (48 procent) herkent het keurmerk na het lezen van de naam en 82 procent is bekend met het keurmerk bij het tonen van het logo.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWConsumenten associëren het keurmerk ook met veiligheid (23 procent) en betrouwbaarheid (21 procent), de belangrijkste doelen van Thuiswinkel Waarborg.
Bron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee