Junkmail met reclame kost vermogen
De e-mails met reclame die internetabonnees ongevraagd ontvangen kosten 22 milajrd gulden aan telefoontikken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat heeft een onderzoek in opdracht van de Europese Commissie uitgewezen. Het onderzoek werd in de VS en Europa uitgevoerd. Volgens EU-commissaris Interne Markt Frits Bolkestein stelt de huidige technologie een enkel bedrijf in staat dagelijks een half miljard e-mails te versturen. Bolkestein vindt dat de regels omtrent privacy en gegevensbescherming beter moeten worden nageleefd.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid