Overslaan en naar de inhoud gaan

Je eigen inwoners als superpromoters

Veel landen doen hun best om het toerisme naar hun land te bevorderen. Ieder op zijn eigen manier, maar bijna altijd door de mooiste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Visit a Swede
Wat is de beste plek in Stockholm? Welke musea mag ik niet missen in Göteborg? Wie kan je dat beter vertellen dan een local? Maar hoe vindt je zo iemand?
Daarom is er nu . Een website die je in contact brengt met lokale Zweden. Of het nu gaat om een rondleiding, tips, culturele uitstapjes, een sport event of een overnachting. Overal is wel iemand voor te vinden. En als je ook nog bredere gespreksstof wilt hebben, kun je ook nog zoeken op basis van beroep of interesse. De website werkt samen met oa. Couchsurfing, Meetup en Tripping.

related partner content for mobile comes here

Zweden zijn oprecht geïnteresseerd in mensen uit andere landen en culturen en trots op hun afkomst. Velen delen daarom vol passie hun ervaringen in eigen land. Er hebben zich inmiddels al meer dan 10.000 Zweden aangemeld als host voor buitenlandse reizigers. Een mooi initiatief, waardoor reizigers kennis kunnen maken met het echte Zweden.

35 million directors
Dezelfde insight (niemand weet beter hoe het land van de beste kant te tonen, dan de eigen inwoners), maar een andere executie is het project 35 million directors. Het Canadeze bureau voor toerisme heeft eind augustus alle Canadezen opgeroepen om foto’s en filmpjes op te sturen van hun Canada. Wat dat ook moge zijn; natuur, cultuur, eten, steden, activiteiten etc.

Na de actieperiode van 5 weken waren er ruim 8.200 inzendingen, goed voor meer dan 65 uur aan beeldmateriaal. Op basis van deze authentieke en persoonlijke ervaringen is een “anthem to Canada” samengesteld van 2 minuten, waarin 82 inzendingen zijn verwerkt.

Naast de 2 minuten versie die nu op de is geïntroduceerd, zullen er ook kortere versies worden gemaakt voor de wereldwijde tv en online campagne. Een mooie manier om het echte Canada aan de wereld te tonen. En de inzenders zullen deze promofilm zeker met hun netwerk delen. Een campagne om in de gaten te houden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in