Overslaan en naar de inhoud gaan

Inschrijving van start Grand Prix Online Communicatie

De inschrijving is gestart van de Grand Prix Online Communicatie voor vernieuwende, grensverleggende en innovatieve sites, applicaties en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De uitreiking is op 12 mei tijdens het congres CommOnline. Inschrijven is mogelijk van 17 januari 2011 tot 1 maart 2011. De jury bestaat uit experts uit de bureauwereld en staat onder leiding van voorzitter Jeroen Sprenger.

related partner content for mobile comes here

De GP Online Communicatie richt zich op:
• vernieuwende, grensverleggende en innovatieve sites, applicaties en andere interactieve kanalen,
• authentieke zenders & overtuigende boodschappen,
• gebruiksvriendelijke sites met lage drempels,
• originele inzet van gebruikte communicatie/ICT middelen,
• hoge kwaliteit (visueel, tekstueel, technisch).

En dat zo breed mogelijk, zowel campagnes als corporate initiatieven maken kans. Zowel oud (maar: het moet nog steeds bestaan) als nieuw.

Iedereen kan initiatieven nomineren via . Inzendingen komen automatisch op een longlist, waaruit de jury na de sluitingsdatum (1 maart 2011) een shortlist samenstelt. De kanshebbers op de shortlist geven een presentatie aan de jury, waarna de jury een oordeel vormt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in