Achtung! in SoDA netwerk
Het bureau zegt daar mee het eerste in Nederland te zijn. SoDA vertegenwoordigt bureaus in meer dan 22 landen en heeft als doel verdere professionalisering van de digitale marketing en communicatie industrie. Dit gebeurt door middel van gezamenlijk onderzoek, conferenties en uitwisseling van kennis, ervaring en medewerkers. Lidmaatschap geschiedt op voordracht door bestaande leden.
Achtung! is sinds 2005 actief op het gebied van interactieve communicatie voor merken als Volkswagen, O'Neill en Vodafone. Oprichters Dick Buschman en Mervyn ten Dam: 'Lidmaatschap betekent voor ons direct toegang tot de oprichters en eigenaren van bureaus over de hele wereld die wij enorm respecteren vanwege het werk dat zij maken. Vernieuwing in communicatie ontstaat overal ter wereld, en wij willen graag toegang tot die kennis. Andersom merken we dat buitenlandse bureaus respect hebben hoe wij in Nederland met interactieve communicatie omgaan. Binnen dit netwerk kunnen we elkaar inspireren en inhoudelijk blijven groeien door kennis, ervaring en mensen uit te wisselen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid