Overslaan en naar de inhoud gaan

Achtung! in SoDA netwerk

Achtung! is gevraagd om toe te treden tot het internationale netwerk van SoDA, Society of Digital Agencies.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau zegt daar mee het eerste in Nederland te zijn. vertegenwoordigt bureaus in meer dan 22 landen en heeft als doel verdere professionalisering van de digitale marketing en communicatie industrie. Dit gebeurt door middel van gezamenlijk onderzoek, conferenties en uitwisseling van kennis, ervaring en medewerkers. Lidmaatschap geschiedt op voordracht door bestaande leden.

related partner content for mobile comes here

Achtung! is sinds 2005 actief op het gebied van interactieve communicatie voor merken als Volkswagen, O'Neill en Vodafone. Oprichters Dick Buschman en Mervyn ten Dam: 'Lidmaatschap betekent voor ons direct toegang tot de oprichters en eigenaren van bureaus over de hele wereld die wij enorm respecteren vanwege het werk dat zij maken. Vernieuwing in communicatie ontstaat overal ter wereld, en wij willen graag toegang tot die kennis. Andersom merken we dat buitenlandse bureaus respect hebben hoe wij in Nederland met interactieve communicatie omgaan. Binnen dit netwerk kunnen we elkaar inspireren en inhoudelijk blijven groeien door kennis, ervaring en mensen uit te wisselen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in