Overslaan en naar de inhoud gaan

ING verrijkt campagne met RTL XL Connect app

De bank maakt met 'Vooroplopen' gebruik van synchronisatietechniek.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ING introduceerde afgelopen week haar nieuwe campagne Vooroplopen. . De bank legt hiermee uit dat het de allernieuwste technieken gebruikt om klanten maximaal van dienst te kunnen zijn. ING schakelde Mindshare in om invulling te geven aan de mediacampagne. De nieuwe interactieve toepassing RTL XL Connect bleek het geschikte middel. 

RTL XL Connect speelt in op de trend dat consumenten hun tv-ervaring willen verrijken met second-screen toepassingen. De kijker opent de RTL XL app als het logo in beeld komt. Door de synchronisatietechniek herkent een smartphone of tablet de tv-commercial en activeert RTL XL Connect vervolgens de additionele content. Mindshare zag hierin alle mogelijkheden om de tv-campagne te verrijken.
 
ING Nederland is de eerste adverteerder in Nederland die gebruik maakt van RTL XL Connect.

related partner content for mobile comes here

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in