Overslaan en naar de inhoud gaan

'In 2020 won het merk met de meeste transacties, in 2030 wint vertrouwen.'

'Merken zonder missie liggen in de grabbelton naast prijs, gemak en snelheid', aldus David Snellenberg (Dawn) in zijn video-column.
David Snellenberg
David Snellenberg

David Snellenberg sprak speciaal voor Adformatie Connects Live een column in. ‘Wij zitten aan de emotionele kant van de economie. Je schaart je niet bij de marktkoopman, maar bij degene bij wie je je veilig voelt. Die er ook voor je is als je even niet wil kopen. In 2020 won het merk met de meeste transacties, in 2030 is vertrouwen de valuta.' 

related partner content for mobile comes here

Bekijk de hele column hier: 

En kijk Adformatie Connects Live, de wekelijks talkshow van Adformatie in tijden van de coronacrisis, met Martin de Boer (Corendon Hotels), Brenda Smith (AS Watson) en Edgar Molenaars (KPMG) hier terug. 

De livestream is elke donderdag vanaf 16.30 uur te volgen via deze pagina en via YouTube en Facebook. Meepraten kan via #adfoconnects.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Frank Körver

Goede column. Spot-on. Groet, Frank

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in