'In 2020 won het merk met de meeste transacties, in 2030 wint vertrouwen.'
'Merken zonder missie liggen in de grabbelton naast prijs, gemak en snelheid', aldus David Snellenberg (Dawn) in zijn video-column.
David Snellenberg sprak speciaal voor Adformatie Connects Live een column in. ‘Wij zitten aan de emotionele kant van de economie. Je schaart je niet bij de marktkoopman, maar bij degene bij wie je je veilig voelt. Die er ook voor je is als je even niet wil kopen. In 2020 won het merk met de meeste transacties, in 2030 is vertrouwen de valuta.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Bekijk de hele column hier:
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe livestream is elke donderdag vanaf 16.30 uur te volgen via deze pagina en via YouTube en Facebook. Meepraten kan via #adfoconnects.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidGoede column. Spot-on. Groet, Frank