Overslaan en naar de inhoud gaan

Hyves thema's voor eigen Hyvesomgeving

Hyves biedt gebruikers sinds vandaag de mogelijkheid om de hele Hyvesomgeving naar eigen inzicht in te vullen. Ook merken kunnen hun eigen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De pimpfunctie voor het aanpassen van de beleving op Hyves gaat aanzienlijk verder dan het aanpassen van het eigen profiel, wat al langer kan. Vanaf vandaag kunnen Hyvers en daarmee de hele Hyvesomgeving invullen. De thema's zijn van invloed op onder meer kleurstelling, lettertype en afbeeldingen. .

related partner content for mobile comes here

Hyves heeft verschillende kunstenaars en artiesten, onder wie Ruud de Wild en Jochem Meyer, thema's laten ontworpen. Dit aanbod zal verder worden uitgebreid. Interessant is de mogelijkheid voor merken om eigen thema's aan te bieden. Coca Cola, Ben & Jerry's en Fanta zouden al bezig zijn met het vormgeven van een branded Hyvesomgeving. Daarnaast zal het op termijn mogelijk worden voor gebruikers om eigen thema's te ontwikeklen

Nine Ludwig, hoofdredacteur Hyves: De Hyveskleuren blauw en oranje werden door de jaren heen zowel gehaat als bejubeld, maar nu kan elke Hyver zelf bepalen hoe hij of zij Hyves vormgeeft. Ideaal ook om incognito te hyven, tijdens kantoor- en schooluren.”

De volgende Hyves skins zijn beschikbaar:
- Retro (Hyves voor het redesign)
- HelvetiHyves
- Dark minimal (zie boven)
- Koi Skin door Nick La, N.Design Studio
- Jochem door Jochem Myer
- Dutchcowboys door weblog Dutchowboys.nl

Later beschikbaar:
- Koffie door Ramon Gervais
- Wood door Sofie Pelmelay
- Black & White en Psychedelic door Edberry, Nederlandse design studio
- Wild Wallpaper door Ruud de Wild

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in