Geen tv-gids Mijn Oranje WK


Het is Topline Publishing, het bedrijf van Dennis Schor, niet gelukt om de financiering rond te krijgen voor het gratis tijdschrift. Het zou in een oplage van 6 miljoen exemplaren gedrukt worden door Biegelaar in Maarssen en voor de start van het WK op 11 juni huis-aan-huis verspreid worden door TNT Post.
Schor: 'Ondanks de enorme inzet en flexibiliteit van alle betrokken partijen en de uitgebreide inkoopmogelijkheden die we adverteerders hebben geboden, is het niet gelukt. De huidige economische situatie en de marktaandeelsturing vanuit de mediabureaus bij bestaande 'bewezen' media zijn de belangrijkste oorzaken. We zaten met het concept qua timing helemaal goed, recent onderzoek van mediabureau Stroom toont aan dat de sponsorbekendheid nog te wensen over laat en dat de bereidheid om dit jaar magazines of kranten te kopen bijna gehalveerd is ten opzichte van 2008.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOndanks Schors teleurstelling is zijn bedrijf alweer gestart met het ontwikkelen van een nieuw concept. 'Binnenkort komen we daarmee naar buiten.' Schor zegt ervan overtuigd te zijn dat 'het nieuw te ontwikkelen marktsegment van gratis publieksbladen met kwalitatieve content in hoge oplagen voor specifieke doelgroepen en massale eventmagazines op termijn succesvol gaan worden in Nederland'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid