Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken in VS weg bij Lowe

Heineken neemt in de VS na drie jaar afscheid van Lowe. Voor het account van 50 à 60 miljoen dollar zou geen competitie worden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het nieuwe bureau zou hoogstwaarschijnlijk D'Arcy Masius Benton & Bowles zijn. De beslissing van Heineken zou genomen zijn na de vele personele wisselingen bij Lowe. De meest recente was die van producer Bob Nelson die naar D’Arcy is vertrokken. Bronnen zeggen dat een overstap van Heineken naar D’Arcy de meest logische is, omdat Nelson nu herenigd is met creative director Lee Garfinkel. Samen maakten ze bij Lowe prijswinnende commercials voor de ‘It's all about the beer’-campagne. Worldwide account director op Heineken, Michael Silver, zou al een tijdje bezig zijn geweest het account onder te brengen bij andere bureaus. Ook hij zou naar D'Arcy vertrekken. Een switch naar D'Arcy zou problemen kunnen opleveren voor Heineken omdat alledrie, Garfinkel, Nelson en Silver, een clausule in hun contract hebben waarin staat dat ze niet mogen concurreren met Interpublic Group, eigenaar van Lowe.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in