Adformatie wint ‘Lof-prijs voor vakinformatie 2002’


‘Van alle inzendingen scoorde één titel hoog op elk van de drie criteria waar deze kwaliteitsprijs op is gebaseerd - inhoud, productmix en vormgeving - en dat is Adformatie’, aldus Leon de Wolff, voorzitter van de jury.
Behalve Adformatie waren nog genomineerd: Aannemer (Elsevier bedrijfsinformatie), Automatisering Gids (ten Hagen & Stam), CRN (VNU Business Publications) en Sport Bestuur & Management (Arko Sports Media).
De prijs is op 17 januari uitgereikt tijdens de Nieuwjaarsbijeenkomst van de Groep Uitgevers voor Vak en Wetenschap van het Nederlands Uitgeversverbond in Hotel The Grand in Amsterdam.
<#FONT SIZE=1>Fotobijschrift: hoofdredacteur Michael van Os (l) en uitgever Berend Jan Veldkamp (r) met de prijs.
Foto: Frans Schellekens<#/FONT>
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid