Overslaan en naar de inhoud gaan

Head Office maakt kans op titel 'Content Marketing Agency of the Year'

Als één van de vijf genomineerden dingt het Nederlandse bureau mee naar de titel in de categorie 'bureaus met minder dan honderd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naast zijn de volgende bureaus genomineerd: Imprint (VS),  Influence & Co. (vier bureaus in de VS),  King Content (zes bureaus in Australië, Azië, Europa en de VS) en Velocity Partners (Engeland).

related partner content for mobile comes here

De winnaar wordt volgende week donderdag 10 september bekend gemaakt door het prestigieuze  in Cleveland. De award gaat naar het bureau dat het meeste uitblinkt in creatieve strategie, resultaat, editorial kwaliteit en technische uitvoering van sterk inhoudelijke campagnes.

De CMA kent prijzen toe in vier hoofdcategorien. De categorie &;beste content marketing bureau&; is opgesplitst in twee delen: één award voor bureaus boven en één voor bureaus onder honderd medewerkers. Daarnaast zijn er awards in de categoriën &;beste content markting project&; en &;beste content marketeer&;. Het volledige overzicht genomineerden vind je

Head Office - voorheenHemels Customer Media  - is onderdeel van Sanoma. Het bureau vertaalt de marketing communicatiestrategie van opdrachtgevers als Ahold, KLM, Mercedes-Benz en Heineken naar content marketing strategie en verzorgt tevens de complete uitvoering daarvan.

Hieronder de video met de winnaars van vorig jaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in