Overslaan en naar de inhoud gaan

GSM wordt steeds mobieler

Het mobieltje is het massamedium van de 21e eeuw. Zeker nu ook de bewegende beelden hun intrede doen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘We bewegen ons van de oren steeds meer in de richting van de ogen’ voorspelde Nokia topman Anssi Vanjoki al in 1998. En hij heeft gelijk gekregen. Het nieuwste Nokia-mobieltje - volgend jaar zomer op de markt - kan video en live tv-beelden ontvangen, en is daarmee net op tijd voor het wereldkampioenschap voetbal. Andere aanbieders zullen zeker volgen. Maar zit de consument wel echt te wachten op dit soort apparaatjes? Ja en nee. Jongeren vinden het wel cool, ouderen hebben er minder behoefte aan. De meeste gebruikers vinden een hoge gebruikswaarde van de oorspronkelijke functies van de GSM nog steeds het belangrijkst. Slechts 6,5 procent stelt echt prijs op de premiums, zo blijkt uit onderzoek.

related partner content for mobile comes here

Hoe dan ook: dat de mobiel inmiddels een volwassen (massa)medium is, staat wel vast. En het grote voordeel ervan is het persoonlijke karakter ervan. Dat hebben producenten van consumptiegoederen en de reclamebranche goed begrepen. Mobiele marketing heeft de toekomst, want – in de woorden van marketingprofessor Hans H. Bauer: ‘Met geen ander medium kun je meer mensen in kortere tijd en met minder uitvalrisico bereiken.’

Bron: Werben & Verkaufen, Innovation

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in