Overslaan en naar de inhoud gaan

Greenpeace lanceert klimaatcampagne ‘Beste Mark’

Nederlandse burgers wijzen Mark Rutte op het nakomen van eerder gemaakte klimaatafspraken
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

tekent voor de realisatie van de campagne.

related partner content for mobile comes here

In 2013 beloofde minister-president Mark Rutte fors in te zetten op energiebesparing en hernieuwbare energieopwekking, maar twee jaar later staat Nederland nog steeds onderin de .

Terwijl de politiek achterblijft, komen steeds meer Nederlanders zelf in actie voor het klimaat. Van het reizen per trein tot het eten van minder vlees. ontwikkelde op dat inzicht een campagne, waarin Nederlanders hun actie koppelen aan een boodschap voor Mark Rutte. In plaats van protesteren, kiezen ze voor inspireren en wijzen ze de politiek op zijn verantwoordelijkheid.

De campagne wordt in aanloop naar het van de Verenigde Naties gelanceerd met commercials en printuitingen op radio, televisie en internet. Alle uitingen verwijzen naar , waar mensen kunnen kiezen uit verschillende afspraken om op hun eigen manier een bijdrage te leveren aan het klimaat.

De eerste campagne-uitingen zijn vanaf 9 november te zien:

Credits
Greenpeace:
Ilona van den Ouden, Faiza Oulahsen, Joost Hosman, Leon Varitimos
KesselsKramer:
Creatie: Gijs van den Berg & Rufus Ketting
Strategie: Matthijs de Jongh
Productie: Pieter Leendertse, Jaap Hermans
Regie: Gijs van den Berg
Edit & postproductie: De Grot
Radio: Soundcircus

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in