Overslaan en naar de inhoud gaan

DDB & Tribal Amsterdam stelt nieuw creatief duo aan

Stephen Joss promoveert tot creative director en zal zich voegen bij Bram Holzapfel
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Joss werkt al sinds 2013 bij als Senior Art Director. Samen met Holzapfel is hij verantwoordelijk voor wereldwijde campagnes als voor Heineken International. Daarnaast heeft hij voor klanten gewerkt als McDonald’s, Adidas, KLM en TomTom.

related partner content for mobile comes here

Voor DDB & Tribal Amsterdam deed Joss ervaring op bij DDB Sydney en GPY&R Melbourne. Daar heeft hij aan veel bekroonde cases gewerkt, die onder andere in de prijzen vielen bij de Cannes Lions, Eurobest, AWARD en Effies.

&;Ik werk nu meer dan vier jaar in het DDB-netwerk en heb altijd het werk van het Amsterdamse bureau bewonderd&; vertelt Joss trots. &;Om nu toe te treden tot de leiding is ontzettend leuk. Als je kijkt naar onze expertises vullen Bram en ik elkaar goed aan. We streven er naar om onze klanten te helpen in het navigeren door het snel veranderende communicatielandschap.&;

Joris Kuijpers, executive creative director van DDB & Tribal Amsterdam, voegt daaraantoe: &;In de jaren dat Stephen bij ons bureau heeft gewerkt heeft hij laten zien dat hij een bijzonder getalenteerd creatief is. Samen met Bram zal hij onze positie in het maken van wereldwijd uitzonderlijk werk versterken.&;

De aanstelling van het creatieve duo is voorgegaan door de . Het creatieve team, dat overstapt van N=5, zal vanaf 16 november bij DDB & Tribal Amsterdam in dienst treden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in