Overslaan en naar de inhoud gaan

Google grootste online merk in VS

Google is in de Verenigde Staten nog steeds het sterkste internetmerk, op de voet gevolgd door Yahoo! en Microsoft.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het jaarlijkse onderzoek Equitrends onderzoek van Harris Interactive wijst dat uit. Er werden 1000 merken in 35 verschillende categorieën onderzocht. Merken als Amazon en eBay blijven wat achter met respectievelijk een 7e en 9e plaats.

related partner content for mobile comes here

In het onderzoek wordt gekeken naar bekendheid, kwaliteit, de wil bij de consument om ook daadwerkelijk over te gaan tot de aanschaf van een product, de verwachting rond een merk en het onderscheidingsvermogen (Emerce).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in