Overslaan en naar de inhoud gaan

Fusie Pleon en Ketchum

Pleon en Ketchum gaan fuseren. Het gaat om een van de grotere internationale fusies in de geschiedenis van de pr-branche.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door de fusie ontstaat een communicatieadviesbureau met brede geografische dekking. De nieuwe combinatie telt meer dan 2.000 medewerkers en opereert in 66 landen met 103 eigen kantoren en affiliates.

related partner content for mobile comes here

De organisatie gaat in Europa opereren onder de naam Ketchum Pleon en heet in de overige landen Ketchum. Raymond Kotcher, de huidige ceo van Ketchum, gaat de wereldwijde Ketchum Pleon organisatie leiden vanuit New York. Timo Sieg, de huidige ceo van Pleon Europa, is de ceo van Ketchum Pleon in Europa met een hoofdkantoor in Düsseldorf, Duitsland. Tim de Boer, nu ceo van Pleon Nederland, leidt de Nederlandse kantoren van Ketchum Pleon in Amstelveen en Den Haag.

De twee bedrijven werken samen aan de totstandkoming van een volledige integratie die naar verwachting eind 2009 klaar zal zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in