Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo pak je die marketingbaan

Je bent marketeer en je zoekt werk. Hoe steek je boven het maaiveld uit?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als je iets bijzonders in huis hebt, is nú de tijd om het te marketen. Heb je in een vorige crisis je baas geholpen om geld te verdienen? Doe jezelf een lol en schreeuw het van de daken, want menige (jongere) collega kan het je niet nazeggen. Meer tips:

related partner content for mobile comes here
  • Zorg voor aantoonbare kennis van digitale marketing. Dat is tegenwoordig echt cruciaal.
  • Laat zien dat je meer kunt met minder. En: dat je goed kunt samenwerken met de collega’s van verkoop, want marketinginspanningen moeten meer dan ooit renderen en betere omzetcijfers opleveren.
  • Positioneer jezelf als specialist, niet als generalist. Ben je nog bezig met je opleiding, investeer dan in specialisatie. Gewild: digitale, virale en multiculturele marketing.
  • Wees flexibel op het vlak van taakinvulling. Werkgevers hebben behoefte aan meer efficiëntie.
  • Accepteer een lager salaris.
  • Blijf positief; niemand wil negatief ingestelde mensen.

Bron: Marketing News

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in