Overslaan en naar de inhoud gaan

Friesland Bank en SNS Bank winnen bij CRM Awards

Friesland Bank en SNS Bank waren donderdag de winnaars bij het jaarlijkse Klantgericht Ondernemen evenement van CRM Association NL.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Friesland Bank won de Pioneer Award en SNS Bank de Innovator Award. De andere twee genomineerden waren ANWB en Vodafone Nederland. Friesland Bank werd beloond met de Pioneer Award omdat de bank vanuit een strategische keuze een relatiebank is geworden. Dit is systematisch door de hele organisatie doorgevoerd.
De jury gaf SNS Bank de Innovator Award omdat deze bank 'excelleert in inbound marketing' door realtime clickgedraggegevens te combineren met data uit de database.
De Prijs voor Klantgericht Ondernemen – CRM Awards, kent drie prijzen: de CRM Pioneer Award (voor de initiële fase van het realiseren van klantgericht ondernemen), de Innovator Award (voor innovatieve prestaties op deelgebieden) en de CRM Award voor integrale realisatie van Klantgericht Ondernemen in een organisatie. De integrale CRM Award is dit jaar niet uitgereikt.
De jury bestond dit jaar uit Sander van den Blonk MBA RM (RapidSugar); Jeroen Caré MBA (IBM); Prof. dr. Janny Hoekstra (Rijksuniversiteit Groningen); Frans Melenhorst (Cmotions); Dr. Gaby Odekerken-Schröder (Universiteit Maastricht); Dr. Ed Peelen (Rotterdam School of Management, Erasmus University); Drs. Patrick Ruijs (VODW Marketing); Drs.Theo Slaats (Deloitte Consulting) en Drs. Ruud Verduin (Verduin Consultants).

related partner content for mobile comes here

Een samenvatting van de juryrapporten van de winnaars en de genomineerden is te vinden op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in