Friesland Bank en SNS Bank winnen bij CRM Awards
Friesland Bank won de Pioneer Award en SNS Bank de Innovator Award. De andere twee genomineerden waren ANWB en Vodafone Nederland. Friesland Bank werd beloond met de Pioneer Award omdat de bank vanuit een strategische keuze een relatiebank is geworden. Dit is systematisch door de hele organisatie doorgevoerd.
De jury gaf SNS Bank de Innovator Award omdat deze bank 'excelleert in inbound marketing' door realtime clickgedraggegevens te combineren met data uit de database.
De Prijs voor Klantgericht Ondernemen – CRM Awards, kent drie prijzen: de CRM Pioneer Award (voor de initiële fase van het realiseren van klantgericht ondernemen), de Innovator Award (voor innovatieve prestaties op deelgebieden) en de CRM Award voor integrale realisatie van Klantgericht Ondernemen in een organisatie. De integrale CRM Award is dit jaar niet uitgereikt.
De jury bestond dit jaar uit Sander van den Blonk MBA RM (RapidSugar); Jeroen Caré MBA (IBM); Prof. dr. Janny Hoekstra (Rijksuniversiteit Groningen); Frans Melenhorst (Cmotions); Dr. Gaby Odekerken-Schröder (Universiteit Maastricht); Dr. Ed Peelen (Rotterdam School of Management, Erasmus University); Drs. Patrick Ruijs (VODW Marketing); Drs.Theo Slaats (Deloitte Consulting) en Drs. Ruud Verduin (Verduin Consultants).
Een samenvatting van de juryrapporten van de winnaars en de genomineerden is te vinden op www.Prijsvoorklantgerichtondernemen.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid