Firefish opent deuren in Amsterdam
Voormalig Synovate Insights directeur Kees van Duyn zwaait er de scepter.
Het Britse bureau wil zich profileren als onderzoekspartner van de reclame-, verpakking- en designbureaus die hier gevestigd zijn. Daarnaast hoopt het bureau ook internationale klanten met een Nederlandse vestiging beter kunnen te bedienen.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaFirefish bestaat sinds 2000 en werkt voor onder andere Unilever, Diageo, Danone, Royal Bank of Scotland, Sainsbury’s en The Guardian.
Firefish gaat zowel on- als offline kwalitatieve technieken inzetten, al dan niet in combinatie met mobile en social media. Volgens CEO Jem Fawcus is dit het antwoord op de beperkingen van ‘traditionele’ methoden in een snel veranderende wereld. Kwalitatief onderzoek wordt daarmee een manier van denken in plaats van een proces of methode.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid