Overslaan en naar de inhoud gaan

Firefish opent deuren in Amsterdam

Firefish, het grootste onafhankelijke kwalitatieve onderzoeksbureau van Engeland, opende op 1 februari haar deuren in Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voormalig Synovate Insights directeur Kees van Duyn zwaait er de scepter.

related partner content for mobile comes here

Het Britse bureau wil zich profileren als onderzoekspartner van de reclame-, verpakking- en designbureaus die hier gevestigd zijn. Daarnaast hoopt het bureau ook internationale klanten met een Nederlandse vestiging beter kunnen te bedienen.

bestaat sinds 2000 en werkt voor onder andere Unilever, Diageo, Danone, Royal Bank of Scotland, Sainsbury’s en The Guardian.

Firefish gaat zowel on- als offline kwalitatieve technieken inzetten, al dan niet in combinatie met mobile en social media. Volgens CEO Jem Fawcus is dit het antwoord op de beperkingen van ‘traditionele’ methoden in een snel veranderende wereld. Kwalitatief onderzoek wordt daarmee een manier van denken in plaats van een proces of methode.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in