Overslaan en naar de inhoud gaan

EnergieFlex debuteert met euforische huiskamercommercial

De jonge energieboer claimt als eerste Nederlandse maatschappij ‘Prepaid Energie’ aan te bieden.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

/111" target="_blank">Holy Fools tekent voor de realisatie van de campagne.

related partner content for mobile comes here

Energieflex focust zich op gezinnen en huishoudens die moeite hebben te voldoen aan hun maandelijkse financiële verplichtingen. Dit doen ze door inzicht te bieden in de daadwerkelijke verbruikskosten. De maatschappij betrad in 2014 de energiemarkt.

In hun eerste commercial is een waarschijnlijke huisvader te zien, die op &;memorabele wijze&; weet te scoren door zijn televisie uit te schakelen.

De campagne is sinds deze week online en op televisie te zien:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Bureau: HolyFools
Productiemaatschappij: HolyFools
Executive Producer: Collin Maas
Creatie: Arjen de Jong 
Regie: Allard Westenbrink
Productie: Vanessa Janssen & Erik Mertens
Edit: Florian Vermeulen
Geluid: Redline 
Online en grading: Redline
Brandmanager EnergieFlex: Sander Breddels

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in