Overslaan en naar de inhoud gaan

Hearst verkiest Cosmopolitan.nl tot beste digital brand wereldwijd

De Nederlandse site kreeg een award voor International Excellence Digital (outside US).
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Hearst International deelt de ze award uit onder al haar merken die wereldwijd worden uitgegeven en wil daarmee redactionele uitmuntendheid bekronen. 

related partner content for mobile comes here

De award die aan Cosmopolitan.nl is toegekend, wordt gegeven aan de website die in 2015 heeft laten zien te beschikken over &;creative excellence leading to audience success within the target of the brand&;, zegt David Carey, president Hearst magazines.

Anne Marije de Vries Lentsch (hoodredacteur Cosmopolitan) vindt het bijzonder &;dat een klein land als Nederland - met een beperkt taalgebied - wereldwijd meespeelt in de hoogste league van Hearst International.&;

Cosmopolitan.nl werd uit meer dan 150 internationale inzendingen genomineerd, samen met de websites van Elle Italië (Elle.it) en Harpers Bazaar Spanje (HarpersBazaar.es).

Gemiddeld trok Cosmopolitan.nl in 2015 2,5 miljoen unieke bezoekers per maand. vertelt Hearst Magazines Netherlands ceo Luc van Os meer over het succes van Cosmopolitan.nl.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in