Overslaan en naar de inhoud gaan

MWG-themamiddag: Wat kunnen we leren van startups?

Quintin Schevernels schetst aan de hand van zijn boek Suits & Hoodies de 7 essentials Quintin Schevernels (foto) schetst aan de hand van…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Hij doet dat tijdens de MWG themamiddag &;Start me up!&; (Wat kunnen we leren van startups?) op dinsdag 12 april.

De insteek van het thema: Wat kunnen we leren van startups, wat zijn harde do&;s & dont&;s, wat kunnen corporates leren van startups, wat zijn succescriteria voor een startup? Op welke (mega)trends moet een startup gebouwd worden? Hoe kan je scalen? En hoe kan je een startup binnen een corporate organiseren? 

Vier startups in diverse categorieën, fases en omvang zullen hun ervaringen en visie delen.

Sprekers
Quintin Schevernels (foto) - ondernemer, consultant en schrijver van het boek Suits & Hoodies.

Daan Bolder - managing partner van Braingineers
Braingineers levert consumenteninzichten aan bedrijven op neuro- en sociaal psychologisch niveau.

Floyd Sijmons - managing director & co founder Helpling.
Helpling is een online schoonmaakbedrijf dat zijn wortels heeft in Berlijn.

Yvonne Eshuis - co founder & CEO Voiila.com
Voiila.com is een online platform dat mensen en professionals met elkaar verbindt.

Chiel Liezenberg  - founder OK IT 
OK IT heeft een app ontwikkeld waarmee je kunt betalen met je mobiele telefoon.

Programma
15:30 Ontvangst
16:00 Aanvang programma
17:30 Netwerkborrel
19:00 Einde

Lokatie
B. Amsterdam
Johan Huizingalaan 763a
1066 VH Amsterdam

MWG-leden hebben gratis toegang tot de themamiddagen. Niet-leden betalen €70,- ex. BTW.

In het nummer van Adformatie dat op 15 april verschijnt een interview met Quintin Schevernels.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in