Elk bedrijf zijn eigen social-networkingsite
De social-networkingscene wordt vooral gezien als prachtplek voor het marketen van producten. Maar een bedrijf kan ook zijn eigen in-house…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Voordelen genoeg, zoals efficiëntere interne informatiedeling, beter vindbare interne expertise en meer binding en betrokkenheid. Steeds meer grotere ondernemingen, van Starcom Mediavest tot Lockheed Martin en JPMorgan Chase, hebben daarom een eigen sociaal netwerk opgezet.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Deze trend is een grote impuls voor de aanbieders van netwerkproducten, zoals IBM, Microsoft en kleine spelers als Jive Software en SelectMinds. Niet voor niets is SharePoint - software waarmee bedrijven MySpace-achtige profielen, blogs en wiki’s kunnen opzetten - een van Microsofts snelst groeiende serverproducten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: BusinessWeek
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid