Overslaan en naar de inhoud gaan

Stamenkovits begint '2008'

Voor de derde keer in zijn carrière begint Béla Stamenkovits (58) een nieuw bureau: ‘2008’. Medeoprichters zijn vier van TBWA…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om Marcel Beerthuizen (47), oprichter en voormalig managing director van TBWA Brand Experience Company, Jeroen de Bakker (39), oprichter van het interactieve bureau Qi en voormalig hoofd ‘strategie en innovatie’ bij TBWA, en senior team Mischa Schreuder (31, art) en Ramon Stalenhoef (33, copy).

related partner content for mobile comes here

Van Wieden+ Kennedy komen de Duitser Uli Kurtenbach (39), die als international senior planner verantwoordelijk was voor de strategie van onder meer Microsoft, Coca-Cola, Vodafone en Procter & Gamble, en de Zweedse Maja Beckman (25), die werkte op het wereldwijde Coca-Cola-account en het Poolse wodkamerk Wodka Wyborowa.

‘2008’ positioneert zich als een ‘creative shop’ van creatieve denkers en doeners met een multidisciplinaire line-up die letterlijk met hun tijd meegaan en na 2008 veranderen in 2009 en zo verder.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in