Overslaan en naar de inhoud gaan

Eerste Mobile Media & Marketing Awards uitgereikt

Gisteren werden eerste Mobile Media & Marketing Awards 2011 uitgereikt. Winnaars: KLM, Albert Heijn, Autoweek, Audi, Rabobank en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury koos uit de short list van genomineerden de winnaars in verschillende categorieën op mobiel en tablet gebied.
De Mobile Media & Marketing Awards zijn opgezet door en met als doel het mobiele kanaal op de kaart te zetten.

related partner content for mobile comes here

Publieksprijs
Er was ook publieksprijs voor ‘Beste Mobiele Applicatie’. Winnaar was Buienradar, het kreeg het rapportcijfer 7,5.

Winnaars
Beste mobiele website KLM
Beste mobiele applicatie Albert Heijn
Beste tablet applicatie Autoweek
Beste mobiele campagne Audi
Mobile Marketeer of the Year Rabobank
De Telegraaf Publieksprijs Buienradar

Drie cases zijn gebouwd door IceMobile (AH, Autoweek en Audi).

De nominaties waren:
• Beste Mobiele Website:
NS, KLM en TVGids.mobi
• Beste Mobiele Applicatie:
Spotify, Hyves, Kieskeurig, AH en Nike
• Beste Mobiele Tablet Applicatie:
Nu HD, De Telegraaf HD, Autoweek
• Beste Mobiele Advertising Campagne:
KWF Kankerbestrijding, Centraal Beheer Achmea, Audi
• Mobile Marketeer of the Year:
KLM, Rabobank, Nike
• Publieksprijs Beste Mobiele Toepassing:
Hyves, Buienradar, NS Reisplanner

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in