Eén goud, vier zilver bij Magneten 2001


De jury onder leiding van Marcel Rijkenberg (Only) gaf goud voor de billboard van de Koninklijke Marine. Zilver ging naar een gevarieerd aantal categorieën: de printuiting van Defensie Werving & Selectie (de PersoneelZaak), de commercial van Scan/in opdracht van het Fonds bevordering intreding in het horecabedrijf (D’Arcy), de evenementenactie van CMG (ACA), en de geïntegreerde campagne van het ministerie van OC&W (de PersoneelZaak). De PersoneelZaak won veruit de meeste prijzen (acht), gevolgd door D’Arcy en Result DDB (beide twee).
De SJP/CrossPoints Recruitment Brand Award werd gewonnen door Unilever. Andere genomineerden waren KPMG, Koninklijke Landmacht en Scan/in opdracht van het Fonds ter bevordering intreding in het horecabedrijf.
Zie onze special van de prijsuitreiking online en
het volledige overzicht van het werk in Adformatie nr 22.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid