Overslaan en naar de inhoud gaan

Eén goud, vier zilver bij Magneten 2001

De Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP) heeft gisteravond in de Meervaart in Amsterdam één gouden, vier zilveren en twaalf…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury onder leiding van Marcel Rijkenberg (Only) gaf goud voor de billboard van de Koninklijke Marine. Zilver ging naar een gevarieerd aantal categorieën: de printuiting van Defensie Werving & Selectie (de PersoneelZaak), de commercial van Scan/in opdracht van het Fonds bevordering intreding in het horecabedrijf (D’Arcy), de evenementenactie van CMG (ACA), en de geïntegreerde campagne van het ministerie van OC&W (de PersoneelZaak). De PersoneelZaak won veruit de meeste prijzen (acht), gevolgd door D’Arcy en Result DDB (beide twee).
De SJP/CrossPoints Recruitment Brand Award werd gewonnen door Unilever. Andere genomineerden waren KPMG, Koninklijke Landmacht en Scan/in opdracht van het Fonds ter bevordering intreding in het horecabedrijf.

related partner content for mobile comes here

Zie onze special van de prijsuitreiking en
het volledige overzicht van het werk in Adformatie nr 22.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in