Duivel in nieuwe Viagra-campagne


De campagne gaat vanaf komende week in de Verenigde Staten lopen op tv en in print en gebruikt de V van Viagra in de vorm van duivelshoorntjes. In de commercial zegt de voiceover: ‘Remember that guy who used to be called 'Wild Thing'? The guy who wanted to spend the entire honeymoon indoors?’ Daarna wordt een kalende veertiger getoond die met zijn vrouw aan het winkelen is. Aan het einde van de commercial zegt de stem: ‘He’s back’ en een paar duivelshoorntjes verschijnt op het hoofd van de man.
Pfizer benoemde McCann-Erickson in juni tot haar nieuwe bureau toen bleek dat de omzet van Viagra daalde en concurrenten aandeel hadden gewonnen. Voorheen werd in campagnes rond de pil de nadruk gelegd op erectieproblemen, maar nu er een heviger competitie gaande is, kiest fabrikant Pfizer voor de brutalere toon.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOf de campagne van McCann-Erickson ook naar Europa komt, is niet bekend (Brandrepublic).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid