Overslaan en naar de inhoud gaan

Duivel in nieuwe Viagra-campagne

McCann-Erickson komt als nieuwe bureau voor Pfizers erectiepil Viagra met een nieuwe ‘brutale’ campagne. Met afbeeldingen van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne gaat vanaf komende week in de Verenigde Staten lopen op tv en in print en gebruikt de V van Viagra in de vorm van duivelshoorntjes. In de commercial zegt de voiceover: ‘Remember that guy who used to be called 'Wild Thing'? The guy who wanted to spend the entire honeymoon indoors?’ Daarna wordt een kalende veertiger getoond die met zijn vrouw aan het winkelen is. Aan het einde van de commercial zegt de stem: ‘He’s back’ en een paar duivelshoorntjes verschijnt op het hoofd van de man.

related partner content for mobile comes here

Pfizer benoemde McCann-Erickson in juni tot haar nieuwe bureau toen bleek dat de omzet van Viagra daalde en concurrenten aandeel hadden gewonnen. Voorheen werd in campagnes rond de pil de nadruk gelegd op erectieproblemen, maar nu er een heviger competitie gaande is, kiest fabrikant Pfizer voor de brutalere toon.

Of de campagne van McCann-Erickson ook naar Europa komt, is niet bekend (Brandrepublic).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in