Douwe Egberts wint EFMI e-Brand Award
Douwe Egberts is door de publieksjury bij het EFMI-seminar ‘Ínternet en de fmcg-branche’ tot winnaar uitgeroepen van de eerste editie…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het Erasmus Food Management Instituut verleent deze onderscheiding aan de beste op Nederlandse consumenten gerichte fmcg-merksite. Dit jaar werden na een kwalitatief en kwantitatief vooronderzoek Douwe Egberts (winnaar categorie ‘Non-alcoholische dranken en zuivel’), Heineken (winnaar categorie ‘Alcoholische dranken’) en Conimex (winnar categorie ‘Droge kruidenierswaren en non-food’). De drie genomineerden kregen tijdens het seminar de gelegenheid om hun internetinitiatieven toe te lichten. Na een stemming onder de vakgenoten in de zaal werd Douwe Egberts uitgeroepen tot algeheel winnaar van de EFMI e-Brand Award 2000.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid