Nike op zoek naar mediabureau in Europa
Nike heeft zijn Europees media-account van 260 miljoen gulden opengesteld voor aanbiedingen van mediabureaus.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Aanleiding is dat het sportkledingmerk zijn mediabelangen wil centraliseren, meldt Campaign. Het media-account van Nike is in Europa opgedeeld naar nationale markten. CIA International heeft het grootste deel in handen, terwijl Manning Gottlieb Media (MGM) de belangrijke Britse markt voor Nike in handen heeft en ook Media Planning en MediaCom elders in Europa grote posities hebben. Nike heeft de bestaande bureaus van de herziening van het account ingelicht en zou ook vijf bureaunetwerken waarmee het nog niet samenwerkt om een offerte hebben gevraagd.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid