Oranje producten ‘personal care’ meest succesvol
Van de in mei geïntroduceerde supermarktproducten ter gelegenheid van Euro
2000, is de productcategorie ‘personal care’…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dit blijkt uit de rapportage van
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
onderzoeksbureau AC Nielsen. Daarnaast doen ‘snoep’ (spekken, drop, lollies)
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSen ‘supportersartikelen’ (ratels, petten, verzamelalbums) het ook goed. Het
marktaandeel personal care groeide in week 20 (15-20 mei) maar liefst 685
procent ten opzichte van week de week daarvoor, terwijl snoep met 340 en
supporter-artikelen met 313 procent groeide.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid