Overslaan en naar de inhoud gaan

C&A draait Europese marketingplannen terug

C&A heeft de ambitieuze plannen voor een centrale Europese marketingaanpak stopgezet.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er wordt niet meer geïnvesteerd in internationale communicatieplannen, de Europese landen gaan weer decentraal werken, en de rol van het Duitse interne reclamebureau Eurad wordt kritisch bekeken, meldt het weekblad Adformatie vandaag. De koerswijziging is ingegeven door de aanhoudende verliezen van het kledingconcern (‘jaarlijks honderden miljoenen’ volgens oud-topman Herman Brenninkmeijer die twee maanden geleden werd opgevolgd door de behoudende Lucas Brenninkmeijer).

related partner content for mobile comes here

De kostenbesparingen die C&A nastreeft kunnen volgens betrouwbare niet worden gerealiseerd zonder gedwongen ontslagen. Wat de marketingfuncties betreft, valt in ieder geval het doek voor oud Publicis-directeur Cees van der Wurf, die als hoofd Euromarketing vanuit Brussel verantwoordelijk is voor acht landen. Ook Renate Vogt, voormalig partner bij Benjamens Van Doorn- Euro RSCG en in Düsseldorf managing director van Eurad, moet het veld ruimen, meldt Adformatie. Op 1 april ging Frans Geelen, die verantwoordelijk was voor de Europese marketing, hen al voor.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in