Premium Merkstrategie FNV Magazine wordt gestaakt FNV Magazine, met een oplage van 713.000 na de Kampioen van de ANWB het grootste Nederlandse tijdschrift, wordt gestaakt.
Premium PR De Haan co-chairman OgilvyOne Herman de Haan (39) is benoemd tot co-chairman van OgilvyOne. In die functie heeft hij zitting in het Executive Committee van de Ogilvy…
Premium Purpose Marketing XPAT.net kiest voor FHV/BBDO XPAT.net brengt haar communicatiebelangen onder bij FHV/BBDO. XPAT.net is de website van XPN, the Expatriate Information Network, een in…
Carriere De terugkeer van de zegeltjes Knippen en plakken wil de consument. Zelfs in de tijd van e-commerce bloeien de spaarprogramma's als nooit tevoren. En dat terwijl de…
Premium Purpose Marketing Nathan Plowman en Enrico Balleri bij 180 Enrico Balleri (27), afkomstig van Nike Italy en Wieden & Kennedy, waar hij twee jaar werkte op het Nike-account, heeft zich bij het…
Premium Merkstrategie FNV Magazine wordt gestaakt FNV Magazine, met een oplage van 713.000 na de Kampioen van de ANWB het grootste Nederlandse tijdschrift, wordt gestaakt.
Premium PR De Haan co-chairman OgilvyOne Herman de Haan (39) is benoemd tot co-chairman van OgilvyOne. In die functie heeft hij zitting in het Executive Committee van de Ogilvy…
Premium Purpose Marketing XPAT.net kiest voor FHV/BBDO XPAT.net brengt haar communicatiebelangen onder bij FHV/BBDO. XPAT.net is de website van XPN, the Expatriate Information Network, een in…
Carriere De terugkeer van de zegeltjes Knippen en plakken wil de consument. Zelfs in de tijd van e-commerce bloeien de spaarprogramma's als nooit tevoren. En dat terwijl de…
Premium Purpose Marketing Nathan Plowman en Enrico Balleri bij 180 Enrico Balleri (27), afkomstig van Nike Italy en Wieden & Kennedy, waar hij twee jaar werkte op het Nike-account, heeft zich bij het…
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee