Dit kan dus echt niet vinden ze in de VS
Die zogenaamde "preutse Amerikanen" zijn weer eens over de kook vanwege een advertentie in Advertising Week.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dit keer vanwege een pagina grote advertentie (tabloid) van een vrouwenboezem met net beneden "de vouw" de tekst "We All Do It". Het blad plaatste de advertentie ter promotie van een event.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Een organisatie die zichzelf bezig houdt met het imago van de van de advertising business, noemde de ad, so "sexist," "moronic" and "tired", en meent dat dergelijke advertenties schadelijk zijn voor de reputatie van de industrie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe hoofdredacteur van het blad, zeg maar de Theo van Vugt van Advertising Week ;-), ging er op en er over, "The campaign overall achieves our goal. We are happy." En gelijk heeft ie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid