Overslaan en naar de inhoud gaan

Groot onderzoek combinatie Internet en radio

In Engeland hebben het IAB en het RAB (Radio Advertising Bureau) samen een groot onderzoek gedaan naar de inzet van radio in combinatie met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In Engeland hebben het en het RAB (Radio Advertising Bureau) samen een gedaan naar de inzet van radio in combinatie met Internet. Zo blijkt altijd minimaal 20% van de ondervraagden tijdens het internetten de radio aan te hebben (of is het andersom :-)?) Volgens 39% van de ondervraagden, hebben zij naar aanleiding van een radiocommercial, actie ondernomen op het Internet.

related partner content for mobile comes here

Het tijdstip dat men online is en ook naar de radio luistert ligt door de week vooral in de tijdvakken 5 uur in de middag tot 8 uur in de avond en tussen 8 en 12 uur in de avond. Het onderzoek geeft ook als advies radiocommercials te combineren met
zoekmachineadvertising en noemt radio en Internet natuurlijke mediapartners.

Voor iedereen die geïnteresseerd is in de combinatie van radio en Internet is dit onderzoek een aanrader.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in