Overslaan en naar de inhoud gaan

Discovery Networks Benelux benoemt channelmanagers

Petra Knoth is benoemd tot Channel Director TLC /ID & Content Development en Arno Flapper tot Channel Manager Discovery Channel & Digital.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Discovery Networks Benelux heeft een nieuwe channelmanagement structuur door de groei van de zenders, de toename van lokale contentinitiatieven en digitale plannen. Petra Knoth is sinds juli 2011 in dienst bij Discovery en was voorheen Programming Manager. Ze gaat zich als Channel Director per direct ichten op TLC en ID. Daarnaast houdt Knoth inhoudelijk een spilfunctie rond contentplannen en is zij eindverantwoordelijk voor de lokale contentontwikkeling van zowel TLC als Discovery Channel. 

related partner content for mobile comes here

Arno Flapper is sinds januari 2012 marketingmanager voor Discovery Channel. Hij wordt per direct Channel Manager Discovery Channel & Digital. Hij is naast de zender ook verantwoordelijk voor de uitbouw van het digitale portfolio van DNB. 

Alco de Jong, Country Manager Discovery Networks Benelux: &;Met deze indeling is het mogelijk om de zenders nog gerichter te kunnen aansturen. De afgelopen twee jaar heeft Petra een cruciale rol gehad in de groei van TLC en de professionalisering van onze lokale programmaontwikkeling. Arno heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een strategisch sterke marketeer met een enorme hoeveelheid mediakennis.&;

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in