Overslaan en naar de inhoud gaan

Digital Design Case: Spetterende visualisatie van digitale evolutie

Colorbleed maakte de openingsfilm voor de uitreiking van de Spin Awards.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Voor de uitreiking van de SpinAwards creëerde bureau Colorbleed de openingsfilm. De makers wilden met de film de continue evolutie visualiseren die digital design doormaakt, met oude patronen die worden doorbroken om nieuwe te vormen. Het resultaat is een animatie met spattende druppels, microscopische barsten, groeiende vezels en tactiele oppervlakken met geometrische patronen en schokgolven.

related partner content for mobile comes here

Tom Hankins, creatief directeur bij Colorbleed. "We produceren altijd vanuit het verhaal, het design en de animatie bouwt daarop voort. Zo maken we memorabele content, animation - on steroids.”

Bekijk de case op de site van Colorbleed

Credits
Animatie: Colorbleed
Music & Sound Design: Big Orange

Elke editie van het magazine Adformatie bevat een pagina met het beste uit de wereld van digital design, geselecteerd door het Dutch Digital Design-initiatief. In het blad wordt verwezen naar deze post in het bijbehorende online dossier, waar we extra’s en aanvullende info over de case plaatsen.











Tip: submit your work to Dutch Digital Design! 

Check ook de andere digital design cases van Adformatie.
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in