Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe ziet het bureau van de toekomst eruit?

The Freeforce doet met hulp van Nima onderzoek.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Reclamebureaus zijn niet langer de enige leveranciers van communicatie en creatief werk. Tegenwoordig zijn er in-house reclamebureaus, netwerkorganisaties, agentschappen, zelfstandig ondernemers en samenwerkingsvormen van zelfstandig ondernemers. Hoe vind je als marketeer daarin je weg? Waar gaat het heen?

related partner content for mobile comes here

 

The Freeforce (een collectief van meer dan 150 freelancers in marketing en communicatie) wil antwoord geven op deze vragen en heeft daarom in samenwerking met  Nima een

enquête ontwikkeld die is gericht op marketeers.

 die is gericht op marketeers.

 

In de enquête kunnen zij aangeven wat ze verwachten van hun leveranciers en hoe zij denken dat het bureau van de toekomst eruitziet. De enquête bestaat uit vijftien vragen en het invullen neemt ongeveer 5 minuten in beslag.

 

De resultaten zullen worden gedeeld tijdens een evenement in het najaar en door middel van publicaties in Adformatie.

 

Beeld: <a href='https://nl.123rf.com/profile_yarruta'>yarruta / 123RF Stockfoto</a>

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in