De silver surfer bestaat niet
Het afgelopen decennium werden internetgebruikers van 50 jaar of ouder ‘zilveren surfers’ genoemd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Aanvankelijk was dat misschien een metafoor voor oudere generaties in onderzoek naar online activiteiten. Maar nu niet meer.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het internetgebruik in deze welvarende marketingdoelgroep varieert zo sterk dat het zinloos is om ze op één demografische hoop te gooien, vinden onderzoekers. En neerbuigend bovendien.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBelangrijke redenen om online te gaan, zijn voor 50-plussers ‘bezig zijn met hobby’s en interesses’ en ‘bijblijven’. Maar een relatief groot aandeel 60- tot 69-jarigen en 70-plussers gebruikt internet vooral voor contacten met vrienden en familie.
Bron: Marketing Week
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid