Overslaan en naar de inhoud gaan

De definitie van Mobile Marketing

Veelvuldig wordt op het internet gesproken over Mobile Marketing, maar wat is Mobile Marketing nou eigenlijk precies?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Mobile Marketing Association (MMA) heeft eind vorig jaar definitie van Mobile Marketing aangepast.

related partner content for mobile comes here

De definitie van Mobile Marketing luidt als volgt:
"Mobile Marketing is a set of practices that enables organizations to communicate and engage with their audience in an interactive and relevant manner through any mobile device or network."

Vrij vertaald betekent dat: "Mobile Marketing is een verzameling van methodes die organisaties in staat stelt om op een interactieve en relevante wijze te communiceren en contact te leggen met hun doelgroep via een mobiel apparaat of -netwerk."

De een wereldwijde organisatie gericht op het stimuleren van de groei van mobiele marketing.
Deze organisatie is echter niet erg actief in Nederland. In Nederland is er door IAB de opgericht, dat zich focused op het stimuleren van het inzetten van mobile marketing en mobile advertising in reclamecampagnes en het standaardiseren van alle mogelijke uitingen en formats.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in