Overslaan en naar de inhoud gaan

Brabander weg bij Boomerang

Algemeen directeur Serge Brabander van Boomerang verlaat het bedrijf.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Brabander stapt na zes jaar uit actieve dienst, maar blijft als aandeelhouder verbonden aan het gratis kaartenbedrijf. Oprichter en grootaandeelhouder Pierre Karsten zegt in een toelichting: ‘Ik betreur het vertrek van Serge, maar respecteer zijn beslissing. is onstuimig gegroeid, dat vergt veel van mensen. Er staat nu een prachtig creatief mediabedrijf.’

related partner content for mobile comes here

Brabander zelf: ‘Iedereen is stomverbaasd, maar ik ben toe aan iets anders. Ik hou nog heel veel van het bedrijf, maar niet meer zo van mijn baan. Als je verandering wilt dan moet je in beweging komen.’

De taken van Brabander worden opgepakt door het directieteam bestaande uit creatief directeur Olivier Wegloop, financieel directeur Mitch Kasman en commercieel directeur Marco Vroedsteijn. Er werken bij Boomerang Creative Media 50 mensen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in