Overslaan en naar de inhoud gaan

DAG is gerestyled

DAG heeft een restyling gekregen, en wil daardoor meer aandacht geven aan 'grote nieuwsfeiten'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft een restyling gekregen, en wil daardoor meer aandacht geven aan 'grote nieuwsfeiten'.

related partner content for mobile comes here

De vormgeving is na wat wilde experimenten weer rustiger geworden. Zo zijn de gele balkjes verdwenen en is het allemaal wat gewoner geworden.

De veranderingen zijn het resultaat van twee recente lezersonderzoeken, laat de krant weten.

DAG in print-versie wil rustiger en subtieler ogen door gebruik van minder felle kleuren en een minder vet lettertype, zegt DAG.

Op de eerste pagina's is ruimte gemaakt voor een nieuwsoverzicht, zowel nationaal als internationaal. DAG werkt daarvoor samen met de redactie van de Volkskrant.

Algemeen directeur Edwin Tromp: 'We willen met deze restyling de doelgroep aanscherpen naar 18 tot 34 jaar, HBO+. De focus ligt daarbij op de groep tussen 25 en 34 jaar.'

'De krant maakt nu duidelijker onderscheid in nieuws en achtergrond, nice-to-know en need-to-know', aldus Bob Witman, hoofdredacteur van DAG.

De DAG van vandaag telt 24 pagina's, daarvan zijn er drie 1/1 advertentiepagina's. Plus nog drie ¼ en een ½ advertentiepagina.
Dat is nog steeds niet veel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in