Overslaan en naar de inhoud gaan

Cool: bureauconcept voor media- en communicatieadvies

Cool marketing communicatie is de naam van een nieuw media- en communicatieadviesbureau voor startups, het mkb en charitatieve instellingen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau is gevestigd in Den Haag op initiatief van Rob Steffe. Hij licht toe: 'Door de digitale ontwikkelingen fragmenteert media- en communicatieadvies. Een ondernemer of marketeer moet met steeds meer specialisten samenwerken om alle middelen optimaal te inventariseren en beoordelen. Dit heeft onder meer tot gevolg dat deze specialisten opeens "vertegenwoordigers" worden van hun specialisme en maar beperkt onafhankelijk overkoepelend media- en communicatieadvies kunnen geven.'

related partner content for mobile comes here

Volgens Steffe combineert Cool de strategische expertise van media-, internet-, dm- en pr-bureaus. 'We hebben er bewust voor gekozen geen belang te hebben bij media-inkoop of bij de productie van media. We hebben maar één focus: meer rendement uit het marketing- en communicatiebudget van onze klanten. Onze honorering is dan ook deels gebaseerd op het succes van ons advies.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in