Centraal Beheer stuurt blikje met autoverzekering


Op het blikje staat een vrolijk getekend autootje. Het blikje zorgt voor extra attentiewaarde, want het rammelt en wat zit er in? Mkb-ers kunnen met de inhoud van het blikje, dat verstuurd wordt per post, checken of hun huidige verzekeringspremie voor bedrijfsauto’s bij Centraal Beheer Achmea gunstiger is dan bij hun huidige verzekeraar.
Maarten van der Donk, communicatiemanager bij Centraal Beheer Achmea: ‘De eeuwige uitdaging bij mailcampagnes is natuurlijk om de essentiële eerste twintig seconden de aandacht te krijgen. Het hermetisch gesloten blikje doet een beroep op de aangeboren nieuwsgierigheid van mensen.’ Met het blikje wil Centraal Beheer Achmea zich onderscheiden in de grote hoeveelheid direct mail die bedrijven dagelijks ontvangen. Centraal Beheer heeft 50.000 blikjes verstuurd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid