Overslaan en naar de inhoud gaan

Centraal Beheer stuurt blikje met autoverzekering

In samenwerking met het conceptontwikkelingsbureau Venspro laat Centraal Beheer Achmea Mkb-ers via een blikje kennismaken met zijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op het blikje staat een vrolijk getekend autootje. Het blikje zorgt voor extra attentiewaarde, want het rammelt en wat zit er in? Mkb-ers kunnen met de inhoud van het blikje, dat verstuurd wordt per post, checken of hun huidige verzekeringspremie voor bedrijfsauto’s bij Centraal Beheer Achmea gunstiger is dan bij hun huidige verzekeraar.

related partner content for mobile comes here

Maarten van der Donk, communicatiemanager bij Centraal Beheer Achmea: ‘De eeuwige uitdaging bij mailcampagnes is natuurlijk om de essentiële eerste twintig seconden de aandacht te krijgen. Het hermetisch gesloten blikje doet een beroep op de aangeboren nieuwsgierigheid van mensen.’ Met het blikje wil Centraal Beheer Achmea zich onderscheiden in de grote hoeveelheid direct mail die bedrijven dagelijks ontvangen. Centraal Beheer heeft 50.000 blikjes verstuurd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in