Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Heijn start nieuwe campagne

Albert Heijn is gisteravond op RTL 4 met een nieuwe communicatiecampagne begonnen, waarmee de voordelen van boodschappen doen bij AH…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onder het motto ‘Het grote voordeel van Albert Heijn’ wil de grootgrutter de balans tussen haar sterke kanten en de gevraagde prijs benadrukken. De kwalitatieve voordelen van Albert Heijn zullen worden gecombineerd met een duidelijk, structureel prijssignaal, bijvoorbeeld scherpe AH Bonus-aanbiedingen of informatie over het AH Eigen Merk en Euro Shopper. Zo worden aantrekkelijke prijzen weer een structureel onderdeel van het imago van Albert Heijn.

related partner content for mobile comes here

Vanaf nu is er wekelijks een nieuwe commercial op tv, waarin een voordeel van Albert Heijn moet worden toegelicht. Denk hierbij bijvoorbeeld aan productkwaliteit, de herkomst van een product, een service die wordt geboden of een andere sterke 'plus' van Albert Heijn. De boodschap is geïntegreerd met andere middelen van de campagne: de AH Bonus (voorheen Alledag), de Allerhande, de website en de winkelcommunicatie.
<> (Mpg, 680 Kb).

Topman Dick Boer van Albert Heijn kondigde vrijdag een beloffensief aan om weggelopen klanten te verleiden weer bij AH te komen winkelen. Het tegenoffensief van Albert Heijn volgt op de aanhoudende kritiek op de beloning van de nieuwe topman Anders MobergBoer zit 'zoveel dagen als nodig' aan de telefoon om klanten te woord te staan. 'Het aantal klachten is zodanig dat we moeten knokken om deze mensen voor ons te behouden', zei hij tegen de Volkskrant. Aanleiding is het 'Wij zijn niet Ahold', aldus de directeur van Albert Heijn in de ochtendkrant. 'We maken daar wel deel van uit, maar Ahold is tien keer zo groot. Wij gaan alleen maar over de potjes pindakaas.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in